افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )
افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )

عاشقانه

شب و خورشید کنارِ هم و من هم ... نگاه میکنم

هم به آن خندۀ خورشید

وهم شب

... گناه میکنم...؟

لبِ خورشید به روی لبِ شب

چشم شب آتش و منهم در تب

وقت اگرشد دل را ... سر براه میکنم

دستِ شب دردستِ سردِ نسیم

چشمِ خورشید به من

آرزوهایم را ... پیشِ پایِ قانون

بازهم قربانی ... باز تباه میکنم

هم دلم میخواهد سرد نشینم با خورشید

هم دلم میخواهد گرم نشینم با شب

مثل من ها بسیار

مثل آنها بسیار...

شاید باز من و ما

شاید او... آنها

ونمی دانم شاید ... دوباره اشتباه میکنم



پیام تسلیت

در آغازین روزهای سال نو با قلبی آکنده از اندوه و درد درگذشت پدر گرامی ِ  هنرمند فرهیخته جناب مهندس موسوی و همچنین پدر گرامی ِ دانشمند معزّز  جناب ِ   دکتر سلیمی را خدمت آن بزرگواران و همچنین خدمت خانواده های محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات را برای درگذشتگان وصبر و سلامتی را برای بازماندگان آرزومندم