افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )
افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )

خیابان سکوت


در خیابان سکوت ، زندگی ها جاریست

کم کمک می خیزد باد

در خیابان سکوت ، گفتنی ها جاریست

در خیابان سکوت ، من و شب همسفریم

من و ذهنیتِ تو همقدمیم

من و ذهنیتِ تو می رقصیم

نرم نرمک به آهنگِ سرورِ یک غوک

من و ذهنیتِ تو دل می بازیم

به آرامش ِ مبسوط چنار

چه سکوتی ست نشاط آور و گنگ

چه سکوتی ست فرح بخش و لطیف

چه سکوتی که در آن

شب و ذهنیتِ تو در جریان است

تبِ تو در جریان است

و مرگ ، تاری از ذوق در او لرزان است

و تبی همچون بهبود در او درجریان است

و مرگ ...

زندگی همچون باد ، در خیابان سکوت 

می وزد در جانش

مرگ زیبایی ِ احساس حیات است

مرگ موسیقی متن است ، به رگهای نمایش جاریست

مرگ در جریان است

 

                                             ( مجموعه شهر باران )

                                             انتشارات گفتمان1379

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد