افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )
افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )

اندیشه تو

 

من به اندیشۀ محکوم خودم ،که در اندیشۀ توست 

                                                    میل وافر دارم
ودر اندیشۀ فردای خودم  

نه به اندازۀ تو  

غوطه ورم
هستم ...
از هستی من تا عدمم  

                             فاصله چندان نیست
بودم از فاصلۀ بودن تو  

                            به تو نزدیکتر است
تو که از هستم و از بودم و از نابودم  

                                      سخت با من بودی
ادَعاهایم را باور کن
من در این سخت ترین لحظۀ اندیشۀ محکوم خودم
نه در اندیشۀ خود  

که در اندیشۀ تو غوطه ورم

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک 5 بهمن 1389 ساعت 18:29 http://www.peymane.blogsky.com

سلام
مبارک است
با شعر قشنگت شروع کردی

فکر تو در همه جاری شده است
هر که در فکرتو بود
فکر تو در همه ی بودو نبودش
جاری است
اگر این فاصله ها کم گردد
هر کسی نیک در اندیشه خود می نگرد
به عیان خویش ؛ تویی
و تودر خویش نمایان شده ای
حاصل این همه ناباوری من به خودم
این همه فاصله است
وجدایی من از خویشتنم
......

ممنونم از اظهار لطفت قاصدک عزیز وهمچنین از شعر بسیار زیبات

محمد 9 بهمن 1389 ساعت 12:38

معنای عمیقی داشت آفرین و ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد