افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )
افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )

یلدا

      با سلام به به همراهان خوب و صمیمی خودم

      مختصر عرض کنم که تاریخ میگه ما ایرانیها مردم شادی هستیم ، دلیلش هم تقویم ِ پر از جشن ماست ، حالا اینکه چرا ما با شادی بیگانه شدیم دلایل مختلفی داره که مورد بحث من نیست ولی تصمیم دارم فارغ از همه ی آن دلایل با کمک شما راهی را آغاز کنیم که در عمل به نتیجه ی دلخواهمان بیانجامد

     حال اگر بامن هم رایید یکی از این جشنها یعنی یلدای نور چشممون داره میاد ومن دارم میرم براش گل بخرم شما هم میاید ... ؟




________________________________________________________________

________________________________________________________________

واما شعر...


بید لیلی


در آنسوی

تو هستی بید لیلی

و موی افشانده ای بر صورت جوی

تمام باغ را پر کرده از حرف

کلاغ ِ عاشقِ برف

تمام باغ را از حرف این موی

و این جوی


و این سوی ...

منم من باد سرگردان مجنون

که عمری هست میگردم

تمام دشتها و باغها را

از این سوی به آنسوی


به هر مویی که فکرش را کنی افشانده ام دست

به هر چشمی زدم روی

ولی حالا تمام آرزوی من همین است

شَـــــــــوَم جوی ... !







نظرات 19 + ارسال نظر
anniversary 29 آذر 1390 ساعت 23:59 http://anniversary.blogfa.com/

یلدا مبارک رفیق شفیق

شعرت رو دوست داشتم
به خصوص شخصیت زیبای باد را . . .

و منهم شخصیت تو رو رفیق

سلام.
یلداتون مبارک بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از شعر خوبتون لذت بردم.

مهدیس 1 دی 1390 ساعت 19:31 http://parnianepak.blogfa.com

سلام...
شعر زیبایی یود.خیلی ممنون.....
ظاهرا دست گل اینجا نیست...میخواستم تقدیمتون کنم.
[گل][گل][گل][گل][گل]

شما خودتون گلین
بخونه ی خودتون خوش اومدین

سلام؛جناب آقای سلیمی شعرتان بسیارزیبا ومتین بود،زها بر هنر وقریحه بلندتان.

سلام جناب سلیمی گرامی
واقعا هم همینطوره. امیدوارم قدر این سنتهای زیبا رو بدونیم و با کنار گذاشتن ناراحتی ها و کدورتها بیشتر از پیش کنار هم باشیم و لذت ببریم.
شعرای زیباتون تحسین برانگیزه. بسیار زیبا و دلنشین.
به شما و این هنر زیباتون تبریک میگم.
ایـــــــــــــــــــــام به کام[گل]

تقدیم به شما بهار ِ سبز
تشکر از لطفتون

nader 3 دی 1390 ساعت 08:39 http://royayeshirinam

سلام
زیبا بود هم نو بود و هم قافیه داشت
البته جوی شدن را نفهمیدم
برقرار باشید

غریبه 4 دی 1390 ساعت 13:02

سلام شعرتون زیبا و متفاوت

سپاس از نگاهتون شهلا خانم چهاردولی

باسلام وعرض ادب

چه خوب بود اگر دست ها بهاری بود ...

کلبه ی ادبی هزاره ی ققنوس به روز شد و منتظر حضور سبز شما هنرمند فرهیخته

می باشد

حمید 6 دی 1390 ساعت 18:24

درودوسپاس بر شما اقای سلیمی که همت گماشتی بر درخشان تر کردن ایین کهن و دیرین این سرزمین اهورایی شب یلدا وتمام ایین های کهن این مرزو بوم بر شما مبارک-بدرود

و همچنین بر شما حمید صمیمی عزیز

کاما 6 دی 1390 ساعت 18:56 http://derowgar.blogsky.com


باد از آن سوی

پشت در

منتظر می وزید

آرزویش بید

بال می زد

می دوید



من در این سوی

پای آن بید ظریف

بید لیلی بر

صورت من موی فشانده

بوسه باران

کامگار و رها

نامم جوی

پر سخاوت

می گذارم بدهد بر باد

باد مجنون

گوهر و موی

مینشینم

با لذت ناب می بینم

دست افشانی باد

با بید


ممنون از نگاهتان رفیقِ شفیق

علی اصغرنجفی(اغو) 9 دی 1390 ساعت 14:40

سلام جناب سلیمی
درودبر ایران
درودبر ایرانی
درودبرفرهنگ ایرانی
ودرود بر سنت وآیین ایرانی
و درود برشما

درخت ها نادانسته کار دست خودشان می دهند
نمی دانند که این قطور شدن ها ی بی دلیل
اگر باد را ناامید کند
هیزم شکن را حریصتر خواهد کرد

سلام ودرود
چشماتون عالی می بینه قربان
شعر شما هم قشنگ و دلنشین بود
شادباشید

سلااااااااااااااااااااااااام
امیدوارم حالتون حسابی خوب باشه دلم
برای فضای انجمن خیلیییییییییییییییی تنگ شده میخواستم امروز بیام اما نتونستم .
شعرتون عالیییییی بود
وتوصیف زیبایی از باد داشت
موفقیت روز افزون شمارا آرزومندم.

عطایی 16 دی 1390 ساعت 14:33 http://zanjere.blogfa.com

سلام جناب سلیمی
امیدوارم سلامت باشید و یلداهاتون همیشه رنگ شادی داشته باشه

سلام آقای سلیمی.
یه شعر جدید گذاشتم.
اگر لایق دونستید بیاید و اشکالاتش رو بهم بگید.

[ بدون نام ] 17 دی 1390 ساعت 19:13

عرض ادب و احترام خدمت جناب سلیمی عزیز

با یه ترانه به روزم. دعوتید.
با احترام

نفرمودید کجا خدمت برسم

احمد 22 دی 1390 ساعت 20:21 http://elbowroom.blogsky.com

سلام جناب سلیمی

هم شعری نو خواندم و هم شعری نو..! دست مریزاد.

به نظرم احساس جاری در شعرتان ستودنی است.

شبانه 3 اسفند 1390 ساعت 16:48 http://shabaneh.blogfa.com

s
g
h
l
nhka'hi

س
ل
ا
م
دانشگاه فردوسی هستم یه سری مسابقات گذاشتیم

اگه نمیرسم سر بزنم ببخشینم

نگین بی معرفته
باشه؟

باششششششششششششششششششه؟[عصبانی]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد