افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )
افکار پ ر   ی ش    ان

افکار پ ر ی ش ان

من در اندیشه ی تو غوطه ورم ( شعر نیمایی )

ابعاد شکفتن

 

ابعاد شکفتن را

از زاویه ی دید من امروز تو بنگر

تا قامت من خم نشود

زَهره ام ازهیبت غم آب شده

اخم تو درهم نشود

تار مویی ازسرتو کم نشود

باعث مرگم نشود


دوچشم زیبات مگر، قافله سالارغم است ؟

نرگس شهلات اگر، پرتو اسم اعظم است

زود به داد من برس

که وقت ماتم نشود


سایه ی سبز دوستی

از سرِ ما کم نشود

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام.

خیلی قشنگ بود به خصوص جایی که نوشتید:
زود به داد من برس

که وقت ماتم نشود


سایه ی سبز دوستی

از سرِ ما کم نشود




شاد و پیروز باشید.

افسانه 25 فروردین 1391 ساعت 11:01 http://gtale.blogsky.com/

سلام

شعر زیبایی است
آفرین به شما

انشالله که سایه ی سبز دوستی از سرِ ما کم نشود

سلام آقای سلیمی
حاتون خوبه؟
منتظر حضور گرمتون در وبم هستم

غریبه 27 فروردین 1391 ساعت 10:52

اگر ادم ها از زاویه ی دید هم دنیا را نگاه میکردند تار مویی از سر هیچکس کم نمیشد پیروز باشید اقای سلیمی

زهرا خیراللهی 29 فروردین 1391 ساعت 11:56 http://www.pichakaaneh.lxb.ir

من یاد گرفته ام " دوست داشتن دلیل نمی خواهد ... "
ولی نمی دانم چرا ...

خیلی ها ...

و حتی خیلی های دیگر ...

می گویند :

" این روز ها ...

دوست داشتن

دلیل می خواهد ... "

و پشت یک سلام و لبخندی ساده ...

دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده
دنبال گودالی از تعفن می گردند...
اما

من " سلام " می گویم ...

و " لبخند " می زنم ...

و قسم می خورم ...

و می دانم ...

" عشق " همین است ...

به همین سادگی ...

تار مویی از سر تو کم نشود باعث مرگم نشود زیبا بود
به منم سر بزنید . . . .

سلام؛بابت اشعار ومطالب زیبایتان ،سپاس، منتظرتان هستیم.

بهار 1 اردیبهشت 1391 ساعت 23:27 http://www.ahlehichestanam.blogfa.com

درود خدمت جناب سلیمی بزرگوار
عذر تاخیر. همیشه اشعار زیباتون منحصر به فرده . بسیار لذت بردم از این شعر زیبا و ناب .
سپاس . دست مریزاد

زَهره ام ازهیبت غم آب شده

اخم تو درهم نشود

تار مویی ازسرتو کم نشود

باعث مرگم نشود


شاد و سرافراز باشید

سپاس از حضور و حسن نظرتان

با سلام و عرض ادب

کلبۀ ادبی هزارۀ ققنوس با غزل ( حماسۀ سرخ) به روز شد . شما هنرمند فرهیخته با احترام دعوت اید.

با سلام و عرض ادب

کلبۀ ادبی هزارۀ ققنوس با غزل ( حماسۀ سرخ) به روز شد . شما هنرمند فرهیخته با احترام دعوت اید.

فاطمه گیلانی 12 اردیبهشت 1391 ساعت 15:42 http://www.fatemeh-gilani.blogfa.com

سلام
به روزم
خوشحال می شم سر بزنید

سلام؛دوست اندیشمندم؛ آماده حضوراستادانه اتان هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد